Sejururi

Vacanța la țară – Jurnal/Ziua 1 – Marea evadare

Cântărind noi îndelung asupra faptului că s-ar fi împlinit anul acesta, fix 3 ani de când n-am mai fost plecați într-un concediu, ne-am decis ca, orice-ar fi, în această vară este imperativ necesar să evadăm, măcar pentru vreo câteva...

Muzeul subacvatic de la Cannes. O instalație creată după chipurile localnicilor

Astăzi arta este pretutindeni. Expunerea sa depășește granițele tradiționale ale muzeului sau white-cube-ul unei galerii, unde pare să nu-și mai găsească locul. La rândul său, publicul nu se mulțumește să rămână în postura de spectator ci devine parte din...

Plajele din Oostende și De Haan – nelipsite din cadrul unei vizite în Belgia, la Marea Nordului

Sejurul petrecut în Belgia a inclus și o vizită la Marea Nordului. În general, în vacanțele prin alte țări, încercăm să vedem și locuri apropiate de ceea ce înseamnă tradițional, autentic, iar asta înseamnă, uneori, mai puțini turiști. Astfel,...

Casa Colinița din Ciumârna este locul despre care încetasem să sper că mai există

Nu, nu este o exagerare ce afirm în titlu... De ani de zile, în vacanțele petrecute în țară, am căutat autenticul. Hai să nu fiu totuși ipocrită... Am căutat autenticul însoțit de un minim de confort: baia proprie. Probabil, odată...

Croazieră de-a lungul coastei britanice de sud pe coasta Jurassic – Old Harry Rocks

Ați știut că Anglia are o adevărată coastă Jurassic? Nu, până în concediul din vara aceasta nici eu nu știam. Ajunsi în Poole Harbour, cel de-al doilea cel mai mare port natural din lume, aflăm că este un oraș portuar...

Cum să zbori la peste 100 de metri deasupra pământului, cu o viteză de peste 100 km/oră pe o distanță de peste 1 kilometru

Pentru cei care iubesc adrenalina, în Bucovina, mai exact în Pasul Ciumârna, există cea mai tare atracție pentru ei: Mega Tiroliana La Palma, pe scurt, cea mai mare tiroliană din România. Pentru cei curajoși, oferă senzații unice: un zbor (care...

Jurnal din tabără – Ziua 5 – Momentul greu al despărțirii de micii „teroriști“, dar cu satisfacția sufletească a unei experiențe care-i va ajuta...

Citind jurnalul lui Cristi, ne încearcă acea notă de invidie că nu am avut și noi o variantă a lui în vremea copilăriei noastre. Este adevărat că altele erau timpurile atunci și ne bucuram, din plin, de natură, de...

Jurnal din tabără – Ziua 4 – Piticii au fost cu toții Spiderman! O zi în care am testat înălțimile și ne-am bucurat de...

Experiența frumoasă și intensă pe care au trăit-o piticii care au mers în tabără cu Cristi Minculescu se apropie de sfârșit. În fiecare zi au învățat, au experimentat, s-au jucat, au aflat cum să-și gestioneze singuri propriile conflicte, au...

Jurnal din tabără – Ziua 3 – În care am avut de toate: drumeții, glume, accidente, prietenii noi, concursuri și multă oboseală

E clar, simpaticul nostru ghid, Cristi Minculescu, se simte atât de bine printre copii, încât a devenit și el unul dintre ei. Dacă îi privești cum interacționează, nu știi care este adultul. Și, cu toate acestea, când vine de...

Jurnal din tabără – Ziua 2 – De la drumeţie, descoperirea refugiului, confecţionarea de arcuri şi săgeţi, montarea cortului, până la… „invazia“ maşinilor zburătoare

Pe măsură ce aflăm poveştile din tabăra organizată de Cristi Minculescu, la Padina, părerea de rău că nu suntem şi noi acolo, parcă, prinde ceva intensitate. Cine ştie, poate va organiza astfel de ieşiri şi pentru copii d-ăştia…mai mari. Pentru...