Evenimente

La Paradis Land din Neptun problema nu e doar țeapa pe care ți-o trag

În pană de idei și de oferte pentru timp cu copiii în zonă, am fost la Paradis Land din Neptun – ”primul parc de aventură de la marginea mării”. Am descoperit locația pe net, și m-a făcut curios descrierea: ”primul...

Concert(e) Rammstein și țepe pe Airbnb

Pentru iubitorii de concerte și festivaluri, 2020 a fost un an blestemat. 2021 pare să fie cam la fel. 2022… vom vedea, mai e până atunci. Rammstein Festival Tour 2016 Prima dată am ajuns la un concert Rammstein în 2016 să...

Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei de pe Hungaroring este mai mult decât accesibil din Ploiești

Duminică 29 iulie 2018 (eheeeee, ce vremuri demult apuse…) la 6 și ceva dimineața plecăm de acasă pentru a fi la 7 și ceva în aeroport. La ora 9:05 avionul nostru decola cu destinația Budapesta. La ora 15:10 începea...

Noutăți

Ce și unde să mănânci la Lisabona – Marisqueria Santa Marta și experiența Bacalhau

Experiența de la Casa Portuguesa nu mă lămurise pe deplin până la urmă ce gust are acest Bacalhau. Așa că, precum masochiștii, am ținut...

Ce și unde să mănânci la Lisabona – Pastel de Bacalhau cu vin de Porto

După ce ani de zile am tot „vânat” bilete de avion pe Lisabona sau Porto, norocul mi-a surâs la finalul anului 2021. Am găsit...

Cum să vezi un colț din Portugalia într-o singură zi: Lisbon Native Tours a fost alegerea cea mai inspirată

În ultimii ani, de câte ori plecăm în călătorii tip city-break sau circuit, preferăm plecările în doi, maxim în patru, dar doar dacă ne...

Roșia Montană, rana de aur a României. Nimic nu mai strălucește, astăzi, aici

Rana de aur a României! Roșia Montană, loc în care puținii oameni rămași simt nevoia să apere ceva din mirajul de altădată. Localitatea pe...

Piatra Neamț, o superbă alternativă de concediu sau mini-vacanță dacă nu vrei să te blochezi pe Valea Prahovei

Piatra Neamț nu pare a fi o destinație de vacanță dacă judeci la prima vedere. În fond și la urma urmei, ca și Ploieștiul,...