AcasăPonturi/EvenimenteLa Paradis Land din Neptun problema nu e doar țeapa pe care...

La Paradis Land din Neptun problema nu e doar țeapa pe care ți-o trag

În pană de idei și de oferte pentru timp cu copiii în zonă, am fost la Paradis Land din Neptun – ”primul parc de aventură de la marginea mării”.

Am descoperit locația pe net, și m-a făcut curios descrierea: ”primul brand din zona de Sud- Est a României ce își propune să îmbunătățească experiența de aventură trăită într-un astfel de parc”. Am găsit un loc bine gândit, bine construit, acceptabil întreținut, dar am plecat de acolo cu promisiunea fermă că nu le voi mai călca vreodată pragul. De ce? Din motivele de mai jos.

Citește și: Cum să iubesc litoralul românesc, dacă el nu mă iubește pe mine?!?!

Să încep cu plusurile. Locația este excelentă, în pădurea Comorova, porțiunea dintre calea ferată și blocurile/hotelurile din Neptun, aproape de ieșirea către Saturn. Este liniște, nu prea e trafic, șoseaua tocmai a fost reabilitată, ajungi ușor și cu mașina, și pe jos.

Lângă Paradis Land funcționează și ”Jurasica” – un parc tematic cu ”o suprafață de 2 hectare care îi invită pe copii să descopere aventurile fabuloase din perioada Jurasicului prin jocuri și activități educative”. Locația arată foarte bine, este, la fel, destul de bine gândită și construită și cred că poate fi o destinație de mare efect pentru copiii curioși să afle despre dinozauri. Ambele locații au o parcare generoasă.

Ca primă impresie, mi-a plăcut ce am văzut și am fost destul de impresionat de investiție, de modul în care este gândită și standardele pe care le respectă.

În ceea ce privește experiența mea, aici se încheie punctele forte ale ”primului parc de aventură de la malul mării”, pentru că imediat după ce îi calci treptele, te lovești numai de minusuri. Principalul și cel mai important, în opinia mea, îl reprezintă echipa de la recepție. Nu-mi dau seama dacă era o echipă, sau doar o adunare de mizantropi.

Citește și: Marea Neagră poate fi savurată într-un fel unic la bulgari, pe stâncile de lângă Balcic

Din grupul cu care am fost, un copil voia ”cu tiroliana”, altul ”airsoft” și restul ”biciclete”. După ce am traversat podul de lemn, am ajuns în clădirea prin care se face intrarea în parc și ne-am blocat. Nu știam încotro să mergem și nimeni nu ne întreba care e treaba cu noi acolo. Toată lumea era ocupată să fie posacă.

L-am abordat pe un tip blond, tuns scurt care, ajutat de o colegă, aranja niște echipamente ignorându-ne așa, până ne-a frustrat: ”salut, cum facem să intrăm în parc?”. Răspunsul transmis peste umăr a fost ”întrebați la recepție”. Ca prin minune, exact când a terminat propoziția, s-a deschis o ușă și a apărut ”cineva” în recepție.

Doar una dintre cele 7 posibile tipuri de activități era disponibilă

I-am explicat ce vrem, pentru fiecare. Ne-a răspuns categoric: ”nu se poate!”. ”De ce nu se poate?”. ”Pentru că nu funcționează decât câteva trasee de tiroliană”. ”Stați așa, că înainte să venim am intrat pe site și nu era niciun anunț în sensul ăsta. Nici la intrarea în parc, nicăieri”, am răspuns noi. ”Știm, dar așa stau lucrurile: nu e deschis nicăieri, decât la tiroliene, câteva trasee”, ne-a răspuns tranșant și categoric, în stilul tradițional al lui dacă nu-ți convine, pleacă!

În fine, pentru că nu am putut să dezamăgim singurul membru al grupului care alesese trasee cu tiroliana, am ales să-l așteptăm și am putut să vedem/constatăm totala lipsă de implicare a angajaților. Cu o singură excepție, a unei domnișoare care le mai explica din când în când părinților sau copiilor debusolați ce trasee ar putea să urmeze, restul parcă evitau clienții.

Citește și: Grădina verde a stațiunii Venus. Resort Dana, un loc de unde nu aș mai fi vrut să plec

Am retrăit la Paradis Land din Neptun aceeași experiență urâtă pe care o am aproape de fiecare dată când intru în contact cu lucrătorii din industria ”hospitalității” de la noi: aproape toți se comportă ca și cum clientul ar fi inamicul lor. Nu pun niciun preț pe efortul pe care oamenii îl fac pentru a ajunge acolo unde ei lucrează, pentru a plăti un bilet de intrare, un meniu, un mic serviciu etc.

Închirieri biciclete

În ceea ce privește ”primul parc de aventură de la marginea mării”, îmi este clar că cei de acolo nu dau doi bani pe informarea clienților, nu au respect față de cei care le trec pragul. Doar astfel pot să-mi explic cum niciunul dintre angajații de acolo nu și-a cerut scuze că am fost induși în eroare de reclama mincinoasă pe care o fac pentru a atrage fraierii.

Îmi este clar că nici măcar nu au noțiunea acordării unor compensații celor care au venit la ei pentru servicii pe care nu le au disponibile, deși le promovează ca fiind active. Și e trist că acest gen de abordare este dominantă în toată industria.

De asta n-am să le mai calc pragul niciodată celor de la Paradis Land din Neptun, pentru că m-au mințit, pentru că nu mi-au arătat un minimum de respect și pentru că mi-au arătat că nu înțeleg că fiecare om care le calcă pragul muncește pentru a le plăti serviciile.

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

3 COMENTARII

  1. Am ajuns si noi cu cei mici in acest parc in urma cu aproximativ 1-2 saptamani. Sincer am fost incantati de ce am vazut initial, dar ne-am schimbat putin parerea dupa ce am facut primii pasi. Angajatii de acolo putin crispati si oarecum vizibil iritati. Asta a fost prima impresie despre ei la prima vedere/primul contact. Apoi am vazut ca defapt sunt cam 4 angajati in tot acel complex care le fac cam pe toate. In zona de lobby la intrare 2 angajati iar prin parc inca 2 care nu stiau cum sa se imparta. Toata lumea avea nevoie de ajutor, iar singurii disponibili erau suprasolicitati. Ce-i drept foarte amabili si politicosi (o domnisoara cu ochelari si un baiat bine facut cu barba tunsa scurt) dar ma repet, vizibil iritati de ce se petrece. Fata cea mare avea nevoie de ajutor , si l-am rugat pe acel baiat sa vina pentru a da cateva indicatii, in acelasi timp un alt parinte vine si spune: „hai ma sa il dai si pe fimiu jos ca nu mai vrea”. Asta in timp ce eu deja vorbisem cu tipul respectiv si venea sa o ajute pe cea mare. Raspunsul angajatului:”sigur, imediat dupa ce o ajut pe domnisoara aici” …. hai odata zice taticul catre angajat. (ma mir cum de nu la atarnat pe tatic de un copac la inaltime, la cum arata angajatul parca era din trupele comando) .. Atunci am realizat de fapt de ce sunt atat de iritati angajatii de acolo. Problema este ca sunt foarte foarte putini angajati pe o suprafata imensa, fiind suprasolicitati sa mai vina si 2-3 parinti sa iti strice feng-shuiul, nu este ok. Tirul cu arcul nu era disponibil, la escalada pe zid la fel, nu era disponibil. Probabil tot din lipsa de personal. Am inteles de la o doamna responsabila de acolo ca acelea nu sunt activitatile de baza ale parcului si sunt doar daca optezi pentru ele in functie de disponibilitate. Vom mai revenii doar daca cei mici au aceasta dorinta si daca numarul angajatilor va creste, fara a mai sta sa alergi prin parc dupa ei.

  2. Genul asta de articol mi se pare fascinant de fiecare data cand il citesc. Toata lumea stie de mizeriile de pe litoralul romanesc, dar alege sa mearga acolo iar si iar. Apoi se mira sau se revolta de experientele traite.

    E ca in bancul cu ursul…

  3. Am fost la inceputul lunii august in parc. Cu noi, sotul si cei 2 baieti, personalul a fost amabil, a avut rabdare sa echipeze baietii si sa le explice regulile de siguranta. In timp ce copii parcurgeau traseele, erau baieti si fete din personal care supravegheau copii, ii ajuta pe cei care se blocau si/sau aveau nevoie de ajutor. Experienta noastra in parc a fost ok, celui mic i-a placut f mult, intreaba cd mai mergem…

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău

Noutăți