Acasă Sejururi Dacă ați căuta recenziile pe net, nu ați lua țepe în concedii....

Dacă ați căuta recenziile pe net, nu ați lua țepe în concedii. Experiența unui ploieștean în Bulgaria, la Nisipurile de Aur, hotel Kaliakra Palace

Se spune că atât cât plătești, cam tot atât face. Este doar parțial adevărat, pentru că a plăti o sumă decentă, pentru servicii all inclusive, nu înseamnă că trebuie să fi cazat într-o ghenă de gunoi.

Suntem în plin sezon, după un an de restricții, în care tot românul a sperat la o vacanță, care să mai facă uitate necazurile din pandemie. Și cum sunt semne că autoritățile se pregătesc să ne restricționeze din nou libera circulație, estimarea fiind pentru începutul toamnei, românii vor să profite din plin de această ultimă lună de vară.

Despre litoralul românesc știți deja… nimic nou sub soare. De la zone extrem și nejustificat de scumpe, incaccesibile pentru cei mulți, la zone mizerabile, cu prețuri ceva mai mici, tot nejustificat de scumpe în raport cu ceea ce oferă. Totuși, litoralul românesc este ”full”, mai ales în weekenduri, ceea ce îi determină pe cei din industrie să scoată maxim de profit cu efort și investiții minime.

În acest context, cu speranța că ”afară” e mai bine, românul de rând ia calea vacanței spre Bulgaria. Despre Italia, Spania, Turcia sau Grecia nu are sens să discute acum, date fiind condițiile meteo sau pandemice, fiind ceva mai puțini cei care se încumetă spre aceste destinații.

Turistul român e deja majoritar în Bulgaria. Dacă unii au deja experiență și știu cum să evite să-și distrugă vacanțele, alții încă mai testează ”concediul perfect… la preț redus”. Puțini au norocul să găsească locuri decente. Și nu ne referim la posibilitatea de a fi masați pe plajă de sirene angajate cu normă întreagă sau de tinere și tineri cu frunze mari de palmieri, pe care să le vânture pe deasupra turistului român. Ne referim strict la condițiile decente de cazare și masă, respectiv la curățenie și amabilitatea personalului.

Cu mici excepții, comparația hotel de patru stele versus hotel de trei stele nu își are rostul. Și cum la trei stele prețurile par mai aproape de posibilitățile românului, e suficient să vadă că scrie ceva de all inclusive sau utra-all-inclusive și… gata! ”L-am prins pe Dumnezeul vacanțelor de un picior!” Ce să mai verificăm pe net la recenzii, dacă scrie ultra all? Să mergem! Dacă am făcut rezervarea printr-o agenție, iar agenția zice că totul e perfect, nu are sens să ne mai batem capul.

Adevăratele bătăi de cap și durerile aferente vin abia la destinație. Un ploieștean, recent întors din Bulgaria, Nisipurile de Aur, Hotel Kaliakra Palace, povestește, argumentând și cu imaginile de la finalul acestui text:

Am vazut articolul dumneavoastră despre Nisipuri. O să va las un clip, de acum 2 zile, de la hotel Kaliakra – patru stele. Un sejur de 5 nopți… am platit 900 de euro pentru NIMIC!

Consider că am fost mințiți de către agenția BiBi Vacanța. Ei ne-au recomandat acest hotel, spunând că toata lumea a fost mulțumită de serviciile de la Kaliakra Palace. Surpriză! Am ajuns în jurul orei 23 și am observat în recepția hotelului un rând de 10 persoane, așteptând să fie servite cu câte un răcoritor.

Mi-au fost înmânate cartelele pentru cameră, de singura persoană care deservea locul. Domnișoara respectivă mi-a aruncat 3 farfurii cu niște mezeluri învechite, spunându-mi ca le pot servi în recepție, pe canapea sau în cameră… servicii ULTRA ALL INCLUSIVE.

În ziua următoare, nu am găsit veselă și tacâmuri pentru a ne lua prânzul. Mizeria domina pe mese, pe langă mese. Personal foarte arogant și nepăsător.

Parcarea – 20 de leva pe zi – cu norocul de a prinde un loc lângă hotel. Pentru a prinde un sezlong, care era inclus în vocherul de la BiBi, trebuia să te trezesti pe la ora 03:00 și să mergi pe plajă! Au fost și câteva încăierări din cauza lipsei locurilor.

Mâncarea și băutura din acest serviciu ULTRA ALL INCLUSIVE… deplorabile! În camere… mucegai, mai ales în instalația de aer condiționat. În 5 zile au schimbat prosoapele de 2 ori. Un hotel de nota 4,5, după părerea mea. Dacă vreți să vă îmblonăviți de nervi, mergeți la Kaliakra Palace!”

Am luat act de relatarea cititorului nostru, pentru care solicităm un punct de vedere din partea agenției care ar fi recomandat această destinație, și mergem mai departe, căutând recenziile pentru Hotelul Kaliakra Palace. Nu a fost o surpriză să descoperim că cele mai multe sunt similare. Iată câteva dintre ele:

  • ”Insuficiente locurile de parcare. Am parcat la alt hotel cu 20 leva/zi. Șezlong… daca te trezești la ora 5. Am luat o camera cu vedere la mare și din păcate pentru mine era vedere la copac, mancarea nu este diversificata, curățenia lasa de dorit. NU RECOMAND ACEST HOTEL.”
  • Un hotel destul de neglijent, mediocru. Lifturi proaste si aglomerate, camere si bai mici. Securitatea camerelor este aproape zero. Usi vechi cu niste yale foarte slabe, pe balcon se poate trece dintr-o camera in alta fara nicio opreliste. Nimeni nu respecta reguli de igiena elementare in pandemie. Daca nu eram vaccinat nici nu ma apropiam. Mancare destul de proasta care se si repeta. Pana acum este de departe cea mai proasta experienta a mea in Bulgaria.
  • Noi am avut o experienta groaznica!
    Am stat 7 zile, ieri ne-am intors.
    Am nimerit o camera pe colt, cu vedere partiala la mare. Camera mica, cu balcon lat de maxim 50 cm.
    Ni s-a facut curat abia in a 5 a zi, la cererea noastra!
    O singura data ne-au lasat in baie 2 hartii igienice si atat!
    NU EXISTA ULTRA ALL! Bauturi: bere si sucuri la dozator, tip TEC!
    Alte bauturi, doar ale lor!
    2 lifturi ff mici, din care unul nu mergea tot timpul.
    Mai tot personalul de la loby-bar cu o atitudine aroganta!
    Mancarea jalnica!!! Zilnic cartofi prajiti, orez, o data la 2 zile cartofi la cuptor si cateva feluri de mancaruri cu sos care aratau dubios (mazare, fasole boabe si fasole verde). Aripioare de pui o data si in alte 2 dati ciocanele de pui la cuptor. Peste din cel mai ieftin, la cuptor.
    Prajiturile, mini prajituri cu diverse creme statute. Minisavarinele extrem de tari, chiar ne-am amuzat ca nu le puteam taia nici cu cutitul!
    Fructe? Prune mici de tara, caise mici si verzi, mere si nectarine tari ca piatra, aproape zilnic si jumatati de banane! O singura data am avut pepene rosu si pepene galben, cam atat!
    De fel, ne-au servit tot ce e mai ieftin!
    Groaznica experienta, dragilor!
    Nu recomand!!!”

Și exemplele pot continua. Pentru a nu fi puși în astfel de situații, înainte de a decide să plătiți vreun serviciu turistic, indiferent de către cine vă este recomandat, faceți un mic efort și citiți recenziile pentru destinația aleasă. Poate că unele sunt subiective, în funcție de așteptările fiecăruia, dar dacă nota dominantă este în sens negativ, nu riscați să aflați personal dacă recenziile sunt adevărate sau nu. Ar fi păcat să vă stricați o vacanță, mai ales că pentru cei mai mulți dintre români sumele nu sunt deloc de neglijat.

Sondaj

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

Noutăți

Acvariul din Barcelona este un obiectiv turistic ce nu trebuie ratat, mai ales dacă sunteți cu copiii

Situat în Port Vell, acvariul din Barcelona este obiectivul turistic ce atrage turişti de toate vârstele. Copiii, în special, sunt de-a dreptul fascinaţi de...

Călător pe Mediterana cu velierul, jurnal, ziua șapte: Ai fost vreodată conștient că poți să mori și nu poți face nimic să preîntâmpini asta?

Urmare de AICI Pe mare, distanța de aproape 50 de mile dintre insula Kythnos și marina Alimos din Atena se face în 10 – 12...

Seefeld, o stațiune din Tirol unde îți poți petrece vacanța indiferent de anotimp

Dacă doriți să petreceți vacanța în Tirol, o alegere foarte bună poate fi frumoasa stațiune Seefeld. Am fost cazați aici 6 nopți, iar elegantul...

Insula mai puțin cunoscută, din Grecia, pontul de vacanță pe care ni l-a trimis o ploieșteancă

Pentru că e vară, pentru că abia așteptăm să plecăm în vacanță și pentru că Grecia e una dintre destinațiile preferate ale românilor, azi...